Кадровик
Онлайн-консультаціїНормативна базаКласифікаторДКХПЗразки документівПосадові інструкціїНовиниМатеріалиШпаргалкиКалендарКалькуляториВідпочинОкМагазин
Facebook
Telegram

Новини

Новини

Сортувати за
Датою
Фільтр
Головна
Вхід
ГоловнаНовиниОфіс протидії рейдерству: як подати скаргу на дії чи рішення державного реєстратора?
Останні новини
13.01.2021

Офіс протидії рейдерству: як подати скаргу на дії чи рішення державного реєстратора?

Офіс протидії рейдерству опублікував пам’ятку, яка містить основні законодавчі вимоги до оформлення скарг, та надав відповіді на запитання, з якими найчастіше звертаються громадяни на «гарячу лінію».

Якщо ви зіткнулися з незаконними діями державних реєстраторів, потрібно не зволікаючи звернутися до Офісу протидії рейдерству.

Подати скаргу на дії чи рішення державного реєстратора можна:

онлайн — через портал державних послуг iGov https://igov.gov.ua/service/333/general

поштою — за адресою: 01001 м. Київ, вул. Городецького, 13

особисто — через поштові скриньки, розміщенні у столичних будівлях Мін’юсту (вул. Городецького, 13) і Офісу протидії рейдерству (вул. Євгена Сверстюка, 15).

Детальна інформація щодо алгоритму подачі скарг міститься тут https://complain.in.ua/

Усі оголошення про засідання Колегії розміщуються завчасно за цим посиланням https://minjust.gov.ua/other/zasidannya_kolehiyi

Особи, запрошені на засідання Колегії, а також представники неурядових організацій, що представляють та захищають інтереси бізнесу в Україні, у тому числі представники Ради бізнес-омбудсмена, мають право:

  • ознайомлюватися з матеріалами відповідної скарги;
  • бути присутніми під час надання усних пояснень щодо скарги, висловлювати власну думку по суті кейсу;
  • самостійно проводити звуко- та відеофіксацію початкового етапу засідання Колегії (надання усних пояснень);
  • інформувати Колегію про наявність судового спору між тими самими сторонами, з того самого предмета, з тих самих підстав, про які зазначено у відповідній скарзі, подаючи засвідчену копію відповідного судового рішення;
  • за наявності підстав заявляти відвід співголові, секретарю чи члену Колегії.

Питання про відвід розглядається Колегією негайно після надходження відповідної заяви шляхом заслуховування пояснення особи, якій заявлено відвід, обговорення та голосування. У разі задоволення заяви про відвід відповідна особа не бере участі у колегіальному розгляді та підлягає заміні.

Якщо внаслідок відводу чи самовідводу неможливо забезпечити повноважний склад Колегії, розгляд відповідної скарги може бути відкладено на інший час. Також розгляд кейсу може бути відкладено з метою належного з’ясування всіх обставин, зокрема витребування додаткових документів/інформації.

Не пізніше наступного робочого дня з дня прийняття Міністерством юстиції України рішення про задоволення скарги у сфері державної реєстрації або про відмову в її задоволенні відповідні копії рішень Мін’юсту, копії висновків Колегії (у разі колегіального розгляду) розміщуються на офіційному вебсайті Мін’юсту https://minjust.gov.ua/m/2020-rik. Відповідні копії рішень разом із супровідним листом надсилаються також скаржнику.

1

Джерело: Вісник. Офіційно про податки
08.12.2020
Як ліквідувати підприємство: алгоритм дій
08.12.2020
Директорів підприємств будуть штрафувати за невиконання вимог депутата місцевої ради
27.11.2020
Хто з ФОПів отримає одноразову допомогу через карантин: маємо перелік!
Відділ продажу
0-800-213-787
з 9.00 до 18.00
© Кадровик, Ай Ті Сістем Юкрейн, ТОВ, 2017—2025