Офіс протидії рейдерству: як подати скаргу на дії чи рішення державного реєстратора?

Офіс протидії рейдерству опублікував пам’ятку, яка містить основні законодавчі вимоги до оформлення скарг, та надав відповіді на запитання, з якими найчастіше звертаються громадяни на «гарячу лінію».
Якщо ви зіткнулися з незаконними діями державних реєстраторів, потрібно не зволікаючи звернутися до Офісу протидії рейдерству.
Подати скаргу на дії чи рішення державного реєстратора можна:
онлайн — через портал державних послуг iGov https://igov.gov.ua/service/333/general
поштою — за адресою: 01001 м. Київ, вул. Городецького, 13
особисто — через поштові скриньки, розміщенні у столичних будівлях Мін’юсту (вул. Городецького, 13) і Офісу протидії рейдерству (вул. Євгена Сверстюка, 15).
Детальна інформація щодо алгоритму подачі скарг міститься тут https://complain.in.ua/
Усі оголошення про засідання Колегії розміщуються завчасно за цим посиланням https://minjust.gov.ua/other/zasidannya_kolehiyi
Особи, запрошені на засідання Колегії, а також представники неурядових організацій, що представляють та захищають інтереси бізнесу в Україні, у тому числі представники Ради бізнес-омбудсмена, мають право:
- ознайомлюватися з матеріалами відповідної скарги;
- бути присутніми під час надання усних пояснень щодо скарги, висловлювати власну думку по суті кейсу;
- самостійно проводити звуко- та відеофіксацію початкового етапу засідання Колегії (надання усних пояснень);
- інформувати Колегію про наявність судового спору між тими самими сторонами, з того самого предмета, з тих самих підстав, про які зазначено у відповідній скарзі, подаючи засвідчену копію відповідного судового рішення;
- за наявності підстав заявляти відвід співголові, секретарю чи члену Колегії.
Питання про відвід розглядається Колегією негайно після надходження відповідної заяви шляхом заслуховування пояснення особи, якій заявлено відвід, обговорення та голосування. У разі задоволення заяви про відвід відповідна особа не бере участі у колегіальному розгляді та підлягає заміні.
Якщо внаслідок відводу чи самовідводу неможливо забезпечити повноважний склад Колегії, розгляд відповідної скарги може бути відкладено на інший час. Також розгляд кейсу може бути відкладено з метою належного з’ясування всіх обставин, зокрема витребування додаткових документів/інформації.
Не пізніше наступного робочого дня з дня прийняття Міністерством юстиції України рішення про задоволення скарги у сфері державної реєстрації або про відмову в її задоволенні відповідні копії рішень Мін’юсту, копії висновків Колегії (у разі колегіального розгляду) розміщуються на офіційному вебсайті Мін’юсту https://minjust.gov.ua/m/2020-rik. Відповідні копії рішень разом із супровідним листом надсилаються також скаржнику.